Vraag hieronder uw vrijblijvende offerte aan. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Is het niet goedkoper voor mij om fruit te kopen voor op kantoor bij de dichtstbijzijnde groente en fruit winkel?
Uit ervaring is gebleken dat het ons fruit veelal goedkoper is en van betere kwaliteit dan een lokale winkel. Ons fruit ondervindt twee keer een controle: de kwaliteitscontrole bij de inkoop en tijdens het verpakken. Bij fruit van een mindere goede kwaliteit zult u waarschijnlijk een veel grotere hoeveelheid weggooien. Daarbij komt dat eigen tijd en moeite voor het zelf inkopen van fruit, niet opwegen tegen het gemak en de kwaliteit van het fruit van Fruitplanet. Ook wordt het fruit op deze manier meteen professioneel aan uw werknemers en klanten gepresenteerd in een herbruikbare fruitschaal.
Er is een kantine op de begane grond van ons gebouw. Onze medewerkers kunnen gewoon naar beneden om hun eigen fruit te kopen. Waarom zou ik zorgen voor fruit op kantoor?
Dat is waar. Echter, uit onze ervaringen en uit feedback van onze klanten blijkt, dat er niet regelmatig fruit gegeten wordt door het personeel, tenzij het binnen handbereik is, dus op de werkplek, verdieping of kantoor. De meeste mensen die naar de kantine gaan hebben de neiging om eerder een kop koffie of een muffin te kopen in plaats van een stuk fruit. Het doel van een fruit intiatief op de werkplek is om ervoor te zorgen dat het personeel regelmatig fruit eet. Doet men dit niet, dan gaan de voordelen voor de gezondheid verloren.
Moet ik een wekelijkse bestelling plaatsen?
Nee, ondanks het feit dat het grootste deel van onze klanten wekelijks bestelt, kunnen wij ook 1 keer in de 2 weken of zelfs maandelijks leveren. Wij zullen u met alle plezier helpen om onze service aan uw budget aan te passen. Wel hebben wij voorkeur voor een regelmatige bestelling aangezien wij geloven dat de voordelen van fruit consumeren op kantoor 'zijn vruchten afwerpt' wanneer uw werknemers regelmatig fruit eten. Bel of mail ons gerust om uw persoonlijke voorkeur aan ons door te geven.
Zit ik na het plaatsen van mijn wekelijkse of maandelijkse bestelling vast aan een contract, of kan ik dit wijzigen of stopzetten?
Wij willen u niet verplichten om gebruik te maken van onze service als u hier niet tevreden over bent. Daarom hebben wij geen vaste contracten. Het enige wat wij vragen is of u akkoord wil gaan met onze simpele en transparante voorwaarden. Mocht u ooit aanpassingen willen maken in uw bestelling, dan vragen wij van u slechts 24 uur van onze tijd om de bestelling te kunnen aanpassen. Stopzetten van onze service moet voor de eerste van de maand. Stopt u halverwege, dan leveren wij tot het einde van die maand.
Hoe kan ik bestellen?
Offerte op maat of bel ons op het telefoonnummer 06 49 29 79 29
Bezig met laden...
Er zijn %s resultaten. Scroll naar boven.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.